• Начало /
  • Новини /
  • Пълноценна и незабравима почивка в хотел „Странджа“

Пълноценна и незабравима почивка в хотел „Странджа“

Публикувано на 29.07.2015 Интервю

Пълноценна и незабравима почивка в хотел „Странджа“

Интервю с Валентин Савов, управител на „Кооптурист Странджа" ЕООД

Какви са очакванията Ви за този сезон?

Очаквам този сезон да е най-трудният за туристическият бизнес през последните години. На лице е сериозен спад на туристи от Русия и Украйна, които бяха основните почиващи по нашето Черноморие. Тази ситуация не е изненада. Индикации за това се появиха още в края на миналата година - сложната политическа и икономическа обстановка в тези страни, обезценяването на валутите им и последвалите фалити на водещи руски туроператори, в чиито програми България бе основна дестинация. Всички хотелиери реагираха според възможностите си - намаление на цените, увеличение на процентите и сроковете за ранни записвания. Но нашите усилия и оферти са скромни в сравнение с предложенията на основният ни конкурент Турция. Там хотелите свалиха цените за руски туристи с 50% и приемат плащане в рубли. Турската държава подпомага туристическият бизнес - въведе безплатни визи за руснаците и субсидира с 50% чартърните полети от Русия, което даде възможност на хотелите да  предлагат пакети на по-добри цени.

Смятате ли, че трудната икономическа обстановка ще намали броя на почиващите по нашето Черноморие българи и чужди туристи?

Дори в условия на криза потребността от почивка няма да изчезне. Хората съкращават своите разходи, но няма да се откажат да пътуват и почиват. Туристическият поток се пренасочва към по-близки дестинации, към по-краткотрайни пътувания и към по-евтини продукти. Но туризмът е гъвкав сектор и се адаптира към тези тенденции. Спад на реализираните нощувки ще има. Дори и прогнозата за повишен интерес от средноевропейските пазари да се сбъдне това няма да компенсира отлив от основен пазар като руския - характерен с по-дълъг сезон и по-висок среден престой в хотелите.

Надявам се особено през този сезон повече българи да предпочетат България вместо чужбина поради  липсата на езикова и културна бариера и по-лесната организация на пътуването и престоя. Не съм съгласен с подценяването и налагането в обществото на негативна оценка на нашият хотелски продукт. Предлагаме отлично съотношение между цена и качество на услугата. Доказателство за това е съвместната ни дейност с големите туроператорски фирми, които влагат и не малки финансови средства за маркетинг и реклама на българските хотели.

Просторният парк на хотела с обширни площи за игри и спорт е сред предимствата, които го отличават от останалите хотели в к. к. Златни пясъци. Определя ли това профила на Вашите туристи?

Обширната територията на хотел „Странджа" представлява все по-рядко срещаното съчетание на безупречно поддържани зелени площи, разнообразни многогодишни дървесни видове, флорални акценти и добре организирано пространство за отдих и забавления на туристи от всички възрастови групи. Далновидната политика на ЦКС през годините допринесe за запазването и развитието на това богатство на хотелския комплекс и превръщането му в негова визитка. Тази индивидуалност и атрактивност ще е основното ни преимущество пред конкурентите за в бъдеще. Всеки, който търси пълноценна и незабравима почивка, ще предпочете простора и зеленината, които хотел „Странджа" предлага, независимо от възрастта, социалния си статус или националността си.

Предлагате ли специални оферти за член-кооператорите и притежателите на потребителски карти през този сезон и има ли вече почиващи на база този пакет?

Kооператорите и притежателите на потребителски карти КООП и техните семейства хотел „ Странджа" предлага специални пакети - шест нощувки за цената на пет и десет на цена за осем. Тези бонуси са валидни през целия туристически сезон. Това е специален реверанс към тях предвид интереса им към нас през миналия сезон. Бих желал да призова всички членуващи в кооперативната система, техните близки и приятели: Почивайте в нашите хотели. Заповядайте в хотел „Странджа" - тук ще откриете комфорт, стил и преференциални за Вас цени!

Кое продава повече - добрата реклама, доброто обслужване или нещо друго?

Рекламата е от първостепенно значение за запазване на съществуващите и за завоюване на нови пазари. Нейна главна цел е да се повлияе на избора на потенциалния потребител, като той бъде убеден в преимуществата на предлагания туристически продукт и се превърне в наш постоянен клиент. Хотелът е съвкупност от материални и нематериални елементи. Хотелът не е само физическа база, той е и атмосфера, култура, поведение и стил на живот. Стремим се да създаваме уют, сред който гостът да се чувства като у дома си.

Има ли създадени успешни партньорства с кооперативни организации от страната и чужбина?

Хотелският продукт на кооперативния туризъм присъства във всички международни сдружения и асоциации, в които ЦКС членува, мероприятия и срещи, в които участва. Рекламата, провеждана от името на ЦКС сред чуждестранните кооперативни организации, печели по-лесно тяхното доверие, засилва тяхната мотивация и гарантира услугите, които биха получили, ако посетят хотелската верига КООП. Хотел „Странджа" е бил домакин на гости от кооперативни организации от Русия, Франция, Кипър, Чехия и др. В личен разговор с тях се откроява едно основно впечатление - многообразието на нашия хотелски продукт и  възможността за почивка, която той предлага в най - атрактивните райони на България.