• Начало /
  • Новини /
  • „БУЛМИНВЕКС –ГБ“ ЕООД затвърждава още по-убедително пазарните си позиции

„БУЛМИНВЕКС –ГБ“ ЕООД затвърждава още по-убедително пазарните си позиции

Публикувано на 24.08.2016

„БУЛМИНВЕКС –ГБ“ ЕООД затвърждава още по-убедително пазарните си позиции

Интервю със Силвия Дойчинова, управител на „Булминвекс-ГБ“ ЕООД

Какви цели имахте Вие и Вашият екип в първата година от управлението на дружеството и доколко те са постигнати?

„БУЛМИНВЕКС-ГБ“ ЕООД е дружество с дългогодишна история и  свидетелство за това е способността му да предлага непрестанно качество, висок професионализъм и адаптивност към промените в нагласите на потребителите. Амбицията ни е да бъдем „Избор номер 1“ на потребителите, което означава да предлагаме постоянно високо качество. Заедно с това, като част от кооперативната идея и кооперативния бизнес модел се стремим да бъдем не просто производител, а социално отговорна компания. Затова следваме множество и различни приоритети, чрез които осъществяваме всички тези аспекти. Разбира се, като производител, на първо място, ключов приоритет за нас е да предлагаме продукти с изключително високо качество. Като част от функционирането на дружеството, постоянен приоритет за нас е и социалната отговорност и отговорно отношение към служителите и работниците ни. Вярваме, че съвкупността от всички тези приоритети е важна предпоставка за доверието на потребителите и за това едно дружество да бъде успешно. Стремим се да сме именно такова дружество и през последната година успяхме да затвърдим положителна тенденция на развитие.

В каква насока ще се развива дружеството през следващите години?

Развитие на марката „ГОРНА БAНЯ 1“ е част от стратегията за цялостното развитие на дружеството. И през следващата година ще продължим да следваме политиката на иновации и инвестиции така, че не просто да отговаряме на очакванията на потребителите, но и да ги изпреварваме. Потребителите могат да очакват нови изненади от нас. И през следващата година „БУЛМИНВЕКС –ГБ“ ЕООД ще продължава възходящото си развитие и ще затвърждава още по-убедително позициите си на пазара.

На какво залагате за постигане на целите?

На много работа и силна мотивация за успех на водения от мен екип на дружеството. Истинската магия всъщност е да накараш хората, с които работиш  да повярват в това, което е в твоята глава. И то на ежедневна база.

Какви са последните инвестиции в производството?

Трудно ми е да посоча само една конкретна инвестиция, тъй като, за да бъдем успешна компания, по традиция вложенията ни са съсредоточени в различни направления. Инвестираме в разширяване и оптимизиране на производството, въвеждането в експлоатация на различни технологични иновации, в човешкия капитал, т. е. инвестициите ни са разпределени в различни аспекти и съвкупността им допринася за още по-високо качество на предлаганите от нас продукти за разширяване на портфолиото ни и за по-доброто ни представяне пред потребителите.

Наскоро интернет страницата на дружеството бе актуализирана. Споделете какъв е ефектът от по-модерната визия?

Обновяването и модернизирането на сайта на дружеството и създаване на активен фейсбук профил беше етап от цялостната стратегия на екипа ни за популяризиране на бранда и ефектът не закъсня. По търсене в интернет търсачките по ключова дума „минерална вода Горна баня 1“ преди осъвременяването на сайта бяхме на 70-то място по популярност, а в момента сме на 1-во, 2-ро и 3-то място. При разработване на сайта направихме и кратко видео за това как се произвежда минерална вода „ГОРНА БАНЯ  1“, което стана истински хит в интернет пространството с близо 7 000 преглеждания през You Tube.

Прилагате ли специални маркетингови похвати за популяризиране на водата?

Перфектно качество и, като казвам перфектно, имам предвид не просто много високо, а наистина перфектно. Благодарение на технологиите ни, водата „ГОРНА БАНЯ 1" стига до потребителите, недокосната от човешка ръка .Три са стълбовете ни в политиката към потребителите: безкомпромисно качество, отговорност, която го гарантира, и апелиране към здравословен и екологичен начин на живот.

 

Кратка визитка на Силвия Дойчинова

Образование… Магистър по икономика

Трудов стаж в кооперативната система… В кооперативната система работя от 2011 г., като от самото начало се заразих с кооперативния дух. Към кооперативния бизнес модел, имам огромен респект. Той е наложителен, за да се поддържа устойчив и етичен подход при правенето на бизнес.

Интереси в свободното време… Като управител и майка на две деца, за да имам свободно време е наложителна строга организационна програма. Свободното си време прекарвам със семейството си като намирам време и за спорт, защото смятам, че спортът е изключително важен фактор, който изгражда човека като устойчива и хармонично развита личност.

Кое Ви кара да се усмихвате..? Това което ме кара да се усмихвам е доволният клиент и доставчик и не на последно място спокойствието и увереността в очите на служителите и работниците.