• Начало /
  • Новини /
  • Хотелски комплекс „Релакс КООП“ превръща своите гости в истински приятели

Хотелски комплекс „Релакс КООП“ превръща своите гости в истински приятели

Публикувано на 24.10.2016

Хотелски комплекс „Релакс КООП“ превръща своите гости в истински приятели

Интервю с Петър Ашламашки, управител на „Релакс КООП” ЕООД

Г-н Ашламашки, Вие сте управител на “Релакс Кооп“ ЕООД от 2012 година. Как се разви дружеството за този период?

С гордост мога да отбележа, че дружеството, на което съм управител се развива само в положителна насока и хотелски комплекс „Релакс КООП“ се превърна  в синоним на притегателен център за организиране на различни фирмени мероприятия и предпочитано място за отдих и почивка в полите на Стара планина. Непрекъснато работим в насока повишаване качеството на обслужване и услугите, както и в предлагането на разнообразни забавления за свободното време на нашите клиенти. Постоянно разширяваме и подобряваме предлаганото портфолио от услуги, поддържаме инфраструктурата и материалната база в и около хотела на едно много добро ниво, за което е и доказателство фактът, че бележим ръст в посещаемостта. Храната в комплекса е съобразена с най-актуалните кулинарни тенденции и смело мога да твърдя, че главният ни готвач е истински виртуоз. Ресторантът е предпочитан от нашите корпоративни клиенти за организиране на мероприятия – обеди, вечери, коктейли, сватби, фирмени тържества, както и „А la carte”.

Но най-важно за запазване интереса на клиентите, са разбира се както поддържането на качествена материална база, така и личното отношение към всеки един гост. Ние се стремим да бъдем гъвкави и отворени за всякакви изисквания и желания като се стараем нашите гости да не получават отговор „няма“ и „не може" и  да се почувстват наистина специални. Без съмнение мога да кажа, че печелим нашите клиенти, разчупвайки официалната бариера служител – клиент и клиентите стават наши приятели.

Възползват ли се член-кооператорите и притежателите на потребителска карта КООП от преференциите, които предоставяте?

Все по-често комплексът е предпочитано място за различни кооперативни мероприятия, работни срещи и национални съвещания. Радва ме фактът, че член-кооператорите все повече се доверяват на нас за организиране на личните им празници и семейни почивки. Искам да изкажа специални благодарности към всички кооперативни организации и техните председатели, които подпомагат кооперативния туризъм и са наши редовни гости.

Член-кооператорите и притежателите на клиентска карта КООП могат да се възползват от специалните за тях отстъпки и бонуси:

  • 10% целогодишна отстъпка от цените, предлагани на рецепция и от всички специални пакети, които подготвяме за официални празници и специални дати;
  • преференциални пакети 2+1 и 5+1 пълен пансион .

Мога смело да заявя, че хотелът се превърна в желано място за организиране на сватбени тържества.

През изминалата година отвори врати и магазин от национална търговска верига КООП в с. Вонеща Вода, който се стопанисва от дружеството, на което сте управител. Доволен ли сте от резултатите до момента?

С радост мога да споделя, че само 1 година след обновяването си, магазинът „КООП“, намиращ се в центъра на с. Вонеща вода, показва много добри резултати. Той е част от Национална търговска верига „КООП“ и в него се предлага пълната гама от стоки с марката „КООП“ – български и внос от Италия. Благодарение на добрата комуникация и съвместната дейност с кооперативното дружество „КООП – Търговия и туризъм“ АД и логистичната подкрепа на „Булминвекс – ГБ“ ЕООД, кооперативните стоки успяха да достигнат до рафтовете на магазина, а оттам и до обикновения потребител и турист. И така заедно съумяхме да представим и утвърдим марката КООП като синоним на качество на достъпни цени.

Не е изненада и фактът, че магазинът е оборудван с компютърна система, което улеснява както продавач-консултантите и клиентите, така и цялостния търговски процес от доставката на стоки, през тяхното съхранение до тяхното реализиране. Тук е мястото да благодаря за проявения професионализъм на служителите, грижещи се за цялостния търговски процес и неговия успех.

Отскоро дружеството стопанисва и Къщи за гости „КООП Добринище“. Какви са начините за популяризиране и на тази дестинация?

За мен е истинска чест и удоволствие, че ръководството на Централния кооперативен съюз се довери на моя професионализъм, като ми повери управлението на още един туристически обект, част от бранда „КООП – Вашето място за почивка“. Къщи за гости „КООП Добринище“, се намира в едноименното китно градче Добринище, само на няколко километра от най-големия ски курорт в България – Банско. Всяка една от двуфамилните 6 къщи е с южен изглед към Пирин планина и предлага просторен хол с камина /безплатно осигуряване на дърва/, кухненски бокс с пълно оборудване и малка трапезария, две спални помещения, голяма баня с хидромасажна вана, както и по-малък санитарен възел, слънчева веранда с удобна градинска мебел, прекрасна гледка, съчетание от стил и лукс. Селището е оградено с гъста борова гора, както и със собствен парк, по алеите на които гостите могат да се разходят и да се насладят на  красивата природа.

Както в къщите за гости „КООП Добринище“, така и в хотелски комплекс „Релакс КООП“, ние разчитаме на вече изпитаните начини за популяризиране и предлагане на туристически услуги, а именно - залагаме на изцяло утвърдените връзки с туроператори, на онлайн и мейл маркетинг, реклама, както и на поддръжка и популяризиране на обновените уебсайтове www.relaxcoop.bg и www.coopdobrinishte.bg.

Предстои първият активен зимен сезон на къщи за гости „КООП Добринище“ и ние решихме да се доверим на новите технологии. Залагаме на последните тенденции  в туризма. Убеден съм, че иновативните хардуерни и софтуерни продукти са тези, които позволяват по-детайлен поглед върху пазара на туристическите услуги у нас и по света. Затова се стремим да сме в крак с технологиите, което е гаранция за успех. В най-близко бъдеще можем да очакваме много добри показатели и да продължаваме да влагаме всички усилия за утвърждаване на бранда „КООП - Вашето място за почивка“.

България се превръща във все по-предпочитана дестинация за много чуждестранни туристи, което ни кара да правим всичко възможно, за да осигурим тяхната почивка сред красива природа, лукс и безкомпромисно качество.

Проблемът с липсата на квалифициран персонал по българските курорти се дискутира широко. Вие срещате ли трудности с подбора на персонал?

За мен е много важно, служителите ми да са мотивирани, изпълнени със стремеж да се развиват, и така да подобряват качеството на обслужване. Според мен ролята на персонала е от първостепенно значение. Убеден съм, че такъв се намира трудно, затова разчитам изцяло на нашите добре обучени хора, с опит и нужната квалификация. За допълнителен стимул, предлагаме добър социален пакет, възнаграждение над средното ниво, работно облекло, транспорт и възможност за настаняване в хотела. През последните четири години с моя екип се превърнахме в едно цяло, устоявайки в най-трудните моменти и работейки усърдно за постигане на общите цели.