• Начало /
  • Новини /
  • Кооперативна телевизия заявява своята социална ангажираност

Кооперативна телевизия заявява своята социална ангажираност

{posted_on} Aug 1, 2012 Международни новини

Кооперативна телевизия  заявява своята  социална ангажираност

Име на кооперацията: Социална кооперация „Рефлекс"

Бранш: Индустрия и услуги

Страна: Унгария

Индивидуални членове: 10

Регионът Upper-Kiskunság се намира в Централна Унгария. За стимулиране неговото развитие бе подета инициативата за създаване на кооперации в областта на телекомуникациите. Ще споделим с вас историята на социалната кооперация „Рефлекс". Тя е създадена от седем млади хора, които дават старт на първата кооперативна телевизия. От 2009 чрез телевизията се разпространяват 7 регионални телевизионни канала, обхващащи 11 градове и села, с територия от 193 кв.км. и 32 000 жители. Програмата на телевизията включва обзор на по-важните събития от региона, репортажи от делови срещи на представителите на местното управление с населението в региона, изразявайки съпричастност към проблемите  на деня. Кооперацията също така рекламира дейността на фирмите в региона. Но ключът към успеха е най-вече, постоянният контакт с местното население. За тази цел е създаден и специален уеб сайт, на които всеки може да изпрати собствен репортаж, коментар или препоръки.

"Нашата кооперация позволява информацията да достигне до местното население и да подпомогне сближаването на жителите в малките региони", споделя Золтан Халмаи, председател на кооперацията. Първоначалната идея на кооперацията била да се стартира проект „Кариерата на младите хора", които активно и всеотдайно да работят в кооперацията. Въпреки, че заетите са хора на различна възраст и различен трудов стаж, те умело съчетават  дългогодишния трудов стаж с по-малкия професионален опит на младите хора" споделя Халмаи.

Кооперацията създава не само възможност за работа, но и осигурява обучения за своите членове. По този начин се създава и чувство за отговорност и принадлежност към общността. Кооперативната телевизия е възможност на местното население да се опознае по-добре, да се засили регионалната идентичност и контактите между хората